Identitate de brand

Ce este brandingul și de ce brandul tău are nevoie de o identitate

Identitatea grafică și stilistică a brandului este extrem de importantă pentru orice tip de brand, indiferent dacă acesta activează în piața Business to Business sau își promovează serviciile și produsele direct către consumatori.

Identitatea de brand cuprinde logo-ul brandului, dar nu se rezumă doar la atât. În funcție de canalele pe care le utilizează pentru a comunica și a se promova, fie că este vorba doar de cărți de vizită sau, mai mult, rețele de social media, TV etc., imaginea brandului trebuie să fie una impecabilă și unitară. Impecabilă pentru a atrage atenția și a genera încredere, unitară pentru a fi recunoscută pe parcursul întâlnirilor cu publicul său țintă. Fonturile, culorile specifice brandului tău, de exemplu, sunt câteva dintre elementele care îl vor ajuta în campaniile de promovare, întipărindu-se în memoria potențialilor clienți care îl vor recunoaște de fiecare dată când acesta va avea o apariție publică.

Cu cât identitatea de brand:

  • îți reprezintă mai bine business-ul
  • este originală pentru a ieși în evidență
  • își păstrează coerența și unitatea,

cu atât șansele ca investiția în promovare să aibă rezultate și brandul să devină unul popular sunt mai mari.

Ce este rebrandingul?

Periodic, odată cu trecerea timpului, imaginea brandului trebuie reînnoită pentru a ține pasul cu schimbările din piață, pentru a face față concurenței și pentru a evolua în același ritm cu clienții săi. În funcție de situație, procesul de rebranding are următoarele roluri:

  • menține modernă imaginea brandului
  • repoziționează brandul pe piață (de exemplu, atunci când afacerea dorește să se adreseze unui alt tip de client)
  • îl ajută să devină brand umbrelă (de exemplu, atunci când două companii fuzionează)

Solicită o expertiză gratuită de branding